بهترین پیشنهادات برای نظافت منزل

ساخت وبلاگ

بسیاری از ما گل را هدیه خوبی می دانیم و انتخاب اولمان در مناسبت ها برای خوشحال کردن عزیزانمان گل است. اما برای اینکه از مناسب بودن هدیه خود مطمئن شویم باید حین خریداری گل یک سری نکات را رعایت کنیم. مهم ترین این نکات توجه کردن و مد نظر گرفتن مخاطب مان می باشد. هر گلی نمی تواند برای هر مخاطب و هر مناسبتی انتخاب خوبی باشد.

1-    اصول خرید گل برای بیمار: گل یکی از بهترین هدایا برای بیماران است. دسته گل یا سبد گلی از گل های رنگارنگ و شاداب می تواند به بیمار روحیه و امید ببخشد و او را سرشار از احساسات مثبت کند. اما حواستان باشد که از خرید گل های آلرژی زا و معطر برای بیمار خودداری کنید چراکه این نوع گل ها معمولا برای بیماران مشکل ایجاد می کنند. می توانید در صورت امکان قبل از خرید با پزشک او در خصوص گل مناسب برای بیمار مشورت کنید.

2-    اصول خرید گل برای بیان عشق و علاقه: یکی از راه های ابراز علاقه به دیگران، هدیه دادن گل به آن هاست چراکه ظرافت و لطافت گل ها می تواند به زیبایی احساسات عمیق و لطیف شما را انتقال دهد. برای نیل به این هدف می توان از رزهای قرمز کمک گرفت اما توصیه ما به شما تهیه دسته گل یا سبد گلی از گل های مورد علاقه شخص مد نظر است.

3-    اصول خرید گل برای همسر: یکی از روش های ابراز عشق به همسرتان و برای تحکیم روابط زناشویی تان خرید و ارسال هر از چند گاهی گل برای اوست. همچنین یادداشت گذاشتن برای همسرتان روی دسته گل انتخابی و تماس با او پس از دریافت گل ها، به زیبایی و اثربخشی کارتان می افزاید.

4-    اصول خرید گل برای تبریک تولد و ازدواج: ارسال گل برای تبریک تولد و یا ازدواج کسی ایده خوبی است. برای تبریک تولد دوستان و همکارانتان می توانید گل هایی با رنگ های گرم و شاد مثل زرد و نارنجی و قرمز  برای آن ها بخرید. گل های قرمز و زرد و یا سایر رنگ های گرم و پرحرارت برای تبریک ازدواج نیز بسیار مناسب هستند.

5-    اصول خرید گل برای تبریک روز پدر و مادر: گل هایی با رنگ ملایم و آرامش بخش مانند سفید، کرم رنگ،نباتی و صورتی کم رنگ، هدیه بسار خوبی برای تبریک روز پدر و مادر هستند مخصوصا اگر مسن باشند.

6-    اصول خرید گل برای همدردی: برای ابراز همدردی در یک مراسم عزاداری می توانید دسته گل، سبد گل یا تاج گلی از گل های میخک، گلایل، داوودی و شیپوری با رنگی ملایم تهیه کنید.

7-    اصول خرید گل برای موقعیت های کاری: می توانید برای ایجاد رابطه صمیمانه با همکارانتان و تشکر از آن ها، دسته گلی برای آن ها ارسال کنید. برای جلوگیری از ایجاد هر گونه سوتفاهم، مناسبت خرید گل را با یادداشی همراه گل بفرستید.

بهترین پیشنهادات برای نظافت منزل...
ما را در سایت بهترین پیشنهادات برای نظافت منزل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک nezafatemanzel بازدید : 76 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 17:02